Školski autobusi nimalo ne izgledaju kao turistički, to je odavno poznato. Međutim, koji su to koji ne bi smjeli biti u prometu, a kamoli ugrožavati živote školske djece, iz resornog ministarstva nisu htjeli reći.
Oni inače kriju imena počinitelje na moru i na kopnu, pozivajući se na zaštitu osobnih podataka ili tko zna kojih svojih pravila, a da su istovremeno i sami u debeloj nezakonitosti.
Nije na odmet podsjetiti kako to isto Ministarstvo kojeg od 2016. godine vodi ministra Oleg Butković, drži otvoren natječaj za dodjelu koncesije na Marinu Zadar punih 10 godina i ignoriraju novinarske upite na tu temu.
A ovo je njihovo priopćenje o 13 opasnih autobusa – je li među njima onaj na kojeg je upozoravao sinjski gradonačelnik i zastupnik Miro Bulj, ili možda onaj s područja Stankovaca, to javnost neće nikada doznati.
Tijekom pojačanog nadzora autobusnog prijevoza školske djece, koje su inspektori cestovnog prijevoza Ministarstva mora, prometa i infrastrukture provodili u periodu od 8. do 14. listopada ove godine, iz prometa je isključeno 13 autobusa.
U nadzoru koji su inspektori cestovnog prijevoza, u suradnji s djelatnicima Ministarstva unutarnjih poslova provodili na više lokacija u Hrvatskoj, utvrđeni su prekršaji iz Zakona o sigurnosti o sigurnosti prometa na cestama i Zakona o prijevozu u cestovnom prometu.
Točnije, u 11 slučajeva autobusi nisu ispunjavali posebne uvijete za obavljanje prijevoza školske djece sukladno Zakonu o sigurnosti prometa na cestama, dok su iz Zakona o prijevozu u cestovnom prometa utvrđena ukupno četiri prekršaja i to dva slučaja ne posjedovanja licence te dva slučaja ne prijavljenog prijevoza za vlastite potrebe.
Inspektori Ministarstva mora, prometa i infrastrukture i dalje će nastaviti provoditi pojačane nadzore autobusnog prijevoza školske djece, kao i ostalih oblika prijevoza u okviru svojih ovlasti, navodi se u priopćenju kojeg potpisuje PR služba Ministarstva mora, prometa i infrastrukture.