Tko će iduće dvije godine održavati nerazvrstane ceste Grada Zadra, nadležni na Trgu još nisu odlučili iako je otvaranje ponuda bilo 14. listopada. Kandidati su isti kao i na prethodnom natječaju Ceste Zadarske županije te Zajednica ponuditelja Filius iz Zadra i Prvi treptač iz Splita.
Na natječaj čija je procjena vrijednosti bez PDV-a 2.368.000 eura, ponuda Zajednice bila je opet niža i iznosila je 1.899.718,40 eura, dok su Ceste Zadarske županije dale ponudu na 2.327.178,50 eura.
Isto kao i prije četiri godine kada je Zajednica dobila natječaj s damping cijenom, da bi poslije tražili od Grada Zadra dopunu ugovora s novim iznosom. Prema informaciji resornog pročelnika Robertina Dujele, on je to odbio. No, oni su kao ugovoreni izvođači Grada Zadra radili poslove kao podizvođači na aglomeraciji za koju je Grad digao 150 milijuna kuna koji se troše na asfaltiranje 300 ulica kao udio Grada Zadra u tom zahvatu koji se procjenjivao na milijardu kuna te 2019. godine. Kontrolu o tome koliko je gdje potrošeno, teško je dobiti, a gradski vijećnici nisu se bavili tom temom koja prati njihov mandat.
Za razliku od dosadašnje prakse, aktualni natječaj za održavanje gradskih prometnica trebao bi završiti ugovorom na 24 mjeseca i s početkom od 24. prosinca. Do sada se taj posao dobivao na četiri godine kada je posao uglavnom dobivao Franto.
Onda su se dogodile Ceste Zadarske županije koji su opet izgubili taj posao jer su dali ponudu na 30 milijuna kuna, a Zajednica ponuditelja 18,6 milijuna kuna bez PDV-a. Procijenjena vrijednost posla je bila 32 milijuna kuna. Na aktualnom natječaju procjena vrijednosti je nešto veća za dvije godine i iznosi skoro 18 milijuna kuna, a sve je drugo je ponavljanje povijesti.
U promo objavi iz Grada Zadra ističe se kako će nakon potpisivanja ugovora prvi zahvati na nerazvrstanim cestama biti Put Petrića te ulica Ivana Meštrovića i Nikole Jurišića, a veliki dio aktivnosti na uređenju nerazvrstanih cesta pratit će provedbu projekta Aglomeracije Zadar – Petrčane u više gradskih četvrti. Inače Grad Zadar raspolaže s 400 kilometara cesta, među kojima ima i onih koje su davno ostale bez asfalta ili su ostale makadamske na sramotu urbanizacije u 21. stoljeću.