Grad Zadar danas je objavio natječaj “za održavanje javnih površina na kojima nije dopušten promet motornim vozilima i održavanje morskih plaža”. Procijenjena vrijednost nabave iznosi 1 310 400 eura.
Taj posao „kućnog majstora“ godinama je radio Stipčević. Često su se mogli vidjeti radnici te firme kako mijenjaju kamene ploče (najčešće betonom) u gradskom središtu jer su popucale od težine vozila koja prometuju pješačkom zonom i u njoj se službeno parkiraju. To su te javne površine u kojima nije dopušten promet.
Ali to nije jedina kontroverza iz naziva ovog natječaja za koji je rok prijave do 23,59 sati 19. studenog, točnije minuta prije ponoći. U natječaju se navodi okvirni sporazum na dvije godine kao i ugovor, što pravno nije isto.

Predmet Ugovora je izvođenje kamenoklesarskih i građevinsko obrtničkih radova na održavanju javnih i prometnih površina (trgova, pločnika, javnih prolaza, javnih stuba, prečaca, šetališta, uređenih plaža, biciklističkih i pješačkih staza i sl.).
Čak 107 poslova je predviđeno u troškovniku za natječaj. Od betoniranja, asfaltiranja, kopanja, zamijene kamenih ploča, pjeskarenja, ugradnja cijevi i stupova, popravka ploča na mostu, vraćanje nekoliko tona teških kamenih blokova Morskih orgulja… a samo se jedna odnosi na dohranu plaže. S tim da je dohrana plaže svrstana u javnu površinu, a ne pomorsko dobro. Je li to bilo teško naučiti i najvećim uhljebima u gradskoj upravi. Planirana je i dohrana javnih površina pijeskom pod što su uvrstili igrališta i plaža.

I nakon čekanja na proračun, iz Odjela za komunalne poslove, ugradili su u troškovnik tog natječaja zamjenu dva stupića na Trgu Petra Zoranića koja su razbijena u siječnju ove godine. U svibnju je pročelnik Robertino Dujela najavio da će ih montirati Tim iz Nadina, mada nisu identični.
Posljednja stavka tehničkog opisa posla je hitna intervencija po nalogu naručitelja, kakve nisu predviđene, a ni planirane u troškovniku.
Za sve te i takve poslove bilo je – zovi Stipčevića, a koga će iz Komunalnog zvati iduće dvije godine, znat će se do kraja ove.

jedan obrt sa dva radnika koji radi za Grad.
Fakturira koliko hoce i kad hoce.
Nema nadzora, neznaju o poslu nista, tu i tamo im se nesto privatno napravi a novca ima na bacanje.
Puno je toga u povijesnoj jezgri grada što treba redovito obilaziti i popravljati. Spomenuto je mijenjanje kamena i ploča na ulicama. Ono što je rađeno je nemarno (izvan pravila struke) i bez imalo percepcije prema starini. Mislim da može biti sram kako su radnici radili u smislu kvalitete, ali i oni koji su trebali sve to kontrolirati. Često se pitam gdje je tu Konzervatorski zavod koji spava u kancelarijama umjesto da kontrolira svaki kamen, ploču i slično kad se obavljaju takvi radovi. Jer nam prijeti devastacija, poput kulturolocida nekkad prekrasne Poljane Šime Budinića kod crkve sv. Šime.
Zakon o komunalnom gospodarstvu – Javne prometne površine na kojima nije dopušten promet motornim vozilima su trgovi, pločnici, javni prolazi, javne stube, prečaci, šetališta, uređene PLAŽE, biciklističke i pješačke staze, pothodnici, podvožnjaci, nadvožnjaci, mostovi i tuneli, ako nisu sastavni dio nerazvrstane ili druge ceste.
Teško je bit novinar u današnje vrijeme, bez interneta, bez istraživačkog duha,…il’ je novinar uhljeb koji ne zna koristit Google ili bi plaže svrsta pod privatne površine.
Kad vidiš ispod naslova;Piše D.M.otvoriš članak da se dobro nasmiješ,bez obzira o čemu je članak