U prekidu je linija Zadar-Premuda-Silba-Olib, jučer je objavljeno na strani agencije Miatours.
Danas je nadodano kako liniju nastavlja katamaran Antonija u nedjelju ujutro sa polaskom iz luke Zadar. Katamaran Antonija u vlasništvu G&V line Iadera uskočio je u liniju kada je došlo do havarije i potonuća katamarana Princ Zadra. Radi se o poslovnom i solidarnom činu između dvije brodarske kompanije sa sjedištem u Zadru.
Naravno da je to lijepo i za svaku pohvalu, tako i treba biti. Pohvala za upravu tvrtke GV line
Nikakve novosti sa katamarani Princ Zadra, dva dana hajka a sada ništa, da li je još malo potopljen te se izvučen radi očuvanja morskog okruženja, vršenja očevida te možda nakon popravka ponovno stavljen u promet, neka Princ Zadra ponovno sretno plovi prema svojim odredištima i zadovoljstvo svojim putnicima te vlasnicima katamarana.
Potopljeni brodovi nisu prijetnja moru već obrnuto. U brodskim olupinama se rađaju novi morski svjetovi i staništa raznih riba, rakova, koralja Itd. Jedini preduvjet za takvo što je pravovremeno čišćenje broda od svih opasnih tvari kao što su gorivo, rashladne tekućine, hidraulične tekućine, akumulatori Itd. U cijelome svijetu se stari brodovi potapaju da bi se na njima kroz dogledno vrijeme stvorili novi umjetni grebeni puni života. S obzirom da je Princ Zadra potonuo na dubinu od 55 metara postaje i idealna lokacija za tehničke ronioce, odnosno nova turistička ponuda Ronilackih centara. Na SI strani otoka Sestrunj je potonuo MB Ledenik za kojega se vlasnik nine odlučio ta vađenje iako je brod na dubini od 16-27 metara te je takav broda danas nakon 20tak godina postao pravi mali raj podmorskog života.
Hvala administratoru na lektorskom poslu.