Nakon blagdanske stanke na raskrižju Žmirići nastavljeni su radovi koje za Hrvatske ceste izvodi Strabag. S njim je nakon natječaj procijenjene vrijednosti 7 milijuna eura, sklopljen ugovor od 5,5 milijuna eura i rok od 15 mjeseci za radove koje će završiti u ožujku 2025.
Uvijek se kroz posao ugovorena cijena povećava, pa će tako i u ovom slučaju Strabag dobiti više nego li je licitirao sa svojom ponudom. Točan ukupan trošak će se znati nakon završetka svih radova i provedbe okončanog obračuna, ali će sigurno zbog primjene metodologije izračuna promjene jediničnih cijena radova i većeg opsega radova odstupati od ugovorenog iznosa, najavili su iz Hrvatskih cesta.

Stoga smo ih dodatno pitali koji su to radovi koji nisu bili predviđeni od strane projektanata, a to je D6Z, u izvedbenom projektu .
To uključuju više različitih vrsta građevinskih i elektrotehničkih radova od kojih su u najvećoj mjeri zastupljeni izmiještanje i zaštita telekomunikacijskih instalacija, premještanje i zaštita elektroenergetskih instalacija, premještanje i zaštita vodoopskrbnih instalacija, uklanjanje i premještanje ogradnih zidova, premještanje i dogradnja objekata i prateće infrastrukture azila za napuštene životinje te prilagođavanje geometrije postojećih cestovnih priključaka i spojeva, naveli su iz Hrvatskih cesta.
Radovi na proširenju i propusnosti Žmirića, kao najveći kapitalni projekt Hrvatskih cesta ugovorenih na 15 mjeseci, otvorio je tadašnji direktor HC Josip Škorić koji je završio u istrazi USKOK-a.

Stvarano su počeli u siječnju 2024. godine. Dokle se došlo s obzirom da najnovije fotografije s gradilišta pokazuju da su četiri trake već ucrtane, na novinarski upit odgovorili su iz Hrvatskih cesta.
.Obujam do sada izvršenih radova izražen u postocima je cca 75% od ukupne količine radova koji će se izvesti u konačnici. Uzevši u obzir dosadašnju i planiranu dinamiku za naredni period ne očekuje se prolongiranje roka završetka samih građevinskih radova, ali je planirano osigurati izvođaču dodatni vremenski interval nužan za završno uređenje gradilišta, ugradnju prometne opreme te provedbe potrebnih usklađivanja i ispitivanja iste.
Samo raskrižje državne ceste DC306 i ulica Put Nina i Matije Gupca je većim dijelom završeno te će se nakon završetka preostalog manjeg dijela radova tijekom siječnja pustiti u uredan promet, a u periodu do ožujka 2025. godine, kada je očekivani završetak svih radova, će se izvoditi radovi na dijelu državne ceste od predmetnog raskrižja do kraja zahvata u smjeru Kožina.















Rekonstruirana državna cesta će se sastojati od dva kolnička traka (svaki s dva prometna traka) međusobno razdvojena zelenim pojasom, a u zoni raskrižja biti će izvedene i dodatne prometne trake za lijeva i desna skretanja.
Osim samog raskrižja izgrađene su i obilazne prometnice sa svom komunalnom infrastrukturom, te će se u konačnici rekonstruirati svi postojeći spojevi na javnu cestu i raskrižja u zoni zahvata čime će ukupna duljina rekonstruiranih i izgrađenih cesta iznositi cca 3 kilometra. Nakon završetka radova propusna moć predmetnog raskrižja će se znatno povećati čime će se pridonijeti višoj razini uslužnosti i smanjenju gužvi, te povećanju sigurnosti za sve sudionike u prometu, poručili su iz Hrvatskih cesta.
Iz zadarskih Nasada tražili su da se naprave malo veći “optoci” koje bi oni trebali ozeleniti, što će sigurno napraviti na dijelovima uz novu prometnicu uz zelene Žmiriće i njihov rasadnik.


Koja prevara od radova bolje bi sami majkemi
Dajte gospodo, molim vas. Trebalo nam je 3.000 godina da napravimo (i još nije gotovo), 100km kanalizacije više od rimljana.
Sigurno mislis da si nesto pametno reka a svak ko ima nesto u glavi odma skuzi koliko si kratak
Rotori su za civilizirane zemlje,prvi treptac i filius zadovoljno trepću
Ma dat će i ruku i nogu i bubreg, samo da bude prije lokalnih…
A skretanje lijevo i dalje isto?
Na skretanju za desno uvik skreni lijevo
O kakvim guzvama pricate??? Je li guzva 20min od kozina do grada i to 2 mj. godisnje? . Dodjite u Zg pa cete viditi sto je guzva svaki dan
U Zagrebu ne gužva zanima samo kad sam u Zagrebu.
S obzirom da živim i radim u Zadru, zanima me kako i što napraviti da u Zadru gužve budu što manje
Pa Zagreb vode spodobe bez dana radnog staza, jugonostalgicni kvazi lijevi koji su za 4 god uspjeli pripremit projekt za garazu, da se zbljujes
A u Zadru sve sami stručnjaci,aj sinko zakopaj se sa ton plavon iskaznicon u đepu,cili grad je raskopan godinama a ti o Zagrebu pričaš
Tocno to ali prika nema ti smisla to ode govorit jer samo tifusari prate ovaj sugavi portal
Poraženi fašisti koji plaču za izdajnicima kmee kme kako tužno kmeee
Botino dosta sa hdz pričama nazad u klupu
Ovo je, čini mi se, prvi put da će izvođač završiti prije roka. To svakako treba pohvaliti. Isto tako, nova cesta izgleda jako dobro i kvalitetno. Puno bolje nego sam očekivao.
Kako će se promet odvijati kad se s novog dijela dođe opet na čep niz Put Nina ili prije semafora na Putu Bokanjca ćemo tek viditi.
Neće završiti prije roka nego uz ucjenu i iznudu da se uplati još 5,5 milijuna danima Livakoviću i Kalmeti za provizije i izbore.
A ODAKLE 5.5MILJONA AKO NEMA PROTAČUNA.
PIČKA LI VAM M……
Kakvih dodatnih 5.5m? I kakav gradski proračun za drzavni projekt? Hahahahahah tocno se vidi da si vlaski i tifusarski neandertalac
Jel to 5.5 iz tehničkog proračuna
Ako opet napravite skretanja za desno di se ne moze skrenuti desno Ako 2 auta stanu na semaforu krvi cu vam se napiti
A ti si mislija da će biti drugačije??
Ima li to gdje da pljačkaš autocesta iz Sanaderovog doba i dalje crta i vrši nadzore cesta Grada Zadra. I lovu vadi van dogovorenih troškovnika.
A glupo građanstvo to puši.
Majku ti božju pljačkačku!
Strategija…nema…izgrade se vile,a ne možeš doći do njih…eto koliko se razmišlja…žalosno…
Uzalud Žmirići, kad kroz Kožino i Zaton lirja ide
Zapadni dio županije je najrazvijeniji, najturističkiji, ali cestovno na razini Burundija. Vlaški lobi sve gura na istok. Oni autoput imaju do grada,a do Vira vode poljski putevi.
Bolje se ti pitaj zašto je sam Vir loše cestovno riješen. Cesta do mosta je sasvim pristojna. A sigurno poneki glavešina ima tamo vikendicu.
Sve je to lipo ali sumljam da ce to puno smanjiti gužve sve dok neko se ne sjeti napraviti isto 4 trake do Nina ili Vira jer ima prostora ovako ce uvik biti kad ides iz grada prma ninu koda ulaziš u piriju