Uz fotografijum, na adresu naše redakcije pristigla je i vijest: Mene i suprugu u večernjoj šetnji sinoć skoro je pregazio autobus. Naravno, zbog lijepo parkiranog BMW-a. Vozač je zaobilazio auto i skoro nas pogurao u more…, napisao je Zadranin koji je to doživio na Trpimirovoj obali.
Ona je opasna za pješake i usred dana, kao što je problematična za vozače. Osobito one koji završe u moru. To isto more gotovo je svakodnevna pojava na kolniku. Cesta koja se zbog plimnog vala sve češće zatvara, kolnik koji se raspada, a obala podlokava. Jedina komunalna intervencija je sanacija i postavljanje ležećih policajaca koji su odavno i dignuti da ne predstavljaju prepreku i oštećenje nižim vozilima. A zna se dogoditi i da more izbaci koji brod na kolnik.
U svakom slučaju Trpimirova ulica je prezrela za rekonstrukciju, proširenje ili bilo kakav drugi zahvat što bi trebao biti najveći zalog buduće gradske vlasti. Ona je samo u planovima, željama i vizijama pojedinih arhitekata trebala postati lungomare i tako već godinama i desetljećima.
Evo što smo na istu temu, ali s drugim povodom objavili 2019. godine o sadašnjosti i budućnosti Trpimirove obale:
Trpimirova obala, uvijek opasna zadarska ulica za pješake, ali i vozače koji su toliko puta sletjeli u more, zbog plime je ovog tjedna bila zatvorena za prometa.
Kako riješiti problem potopljene ulice, devastirane obale i zapuštenih vezova za brodice u uvalama Maestral i Dražanica – sve do dijela uz derutnu zgradu Maraske?
– Zajedno sa Županijskom lučkom obalom (ŽLU) koja gospodari pomorskim dijelom planiramo izraditi novi Urbanistički plan uređenja uvala Dražanica i Maestral koji bi se nadovezao na već usvojene treće izmjene Detaljnog plana uređenja Maraska parka. Bez tog urbanističkog plana, koji će biti napravljen nakon studije valovanja i maritimne analize, nitko ne može ni kamen baciti u more. Taj plan bi nam trebao dati rješenje da školjerama zaustavimo nalete valova na Trpimirovu obalu. Plimno dizanja mora, kao što je bio ovaj slučaj, prema važećim urbanističkim planovima, ublažilo bi proširenje i podizanje razine tog dijela ceste, govorio je pročelnika za graditeljstvo Darko Kasap.