Je li natječaj za koncesiju na Marinu Zadar tempiran za neke potencijalno spremne kandidate?, pitanje je koje postavljaju oni koji se žele javiti na taj natječaj.
Pitanje je logično s obzirom na to da se očekuje prijava onih koji su se javili na prvi natječaj objavljen 2014. godine. No, taj je natječaj tada trajao četiri mjeseca, a ovaj ima rok za pripremu samo dva mjeseca.
Uvjeti su manje-više isti, osim jednoga – dokaz da ponuditelj ima najmanje tri godine iskustva u nautičkom turizmu. Na tu temu potencijalni ponuđači postavljali su pitanje Ministarstvu mora koje je raspisalo natječaj 18. prosinca, tražeći pojašnjenje.
I raspisivači natječaja morali su priznati svoju grešku koja se u blažem obliku naziva omaška, pa su mijenjali dokumentaciju na čak tri pitanja što taj uvjet podrazumijeva. Izrađivači natječaja su propisali uvjete koje ponuditeljima mora potvrditi Ministarstvo turizma.

Pitanja su bila postavljena i uz uvjet izrade idejnog projekta, što je također složeni projektni postupak, za koji treba znatno više vremena nego li da to bude idejno rješenje.
Iako je to bio isti uvjet u natječaju objavljenom prije 10 godina, iz Ministarstva su pojasnili kako je „smisao prilaganja idejnog projekta onaj nivo razrade dokumentacije koja će predstavljati dokaz usklađenosti sa dokumentima prostornog uređenja i osnovu za analizu studije gospodarske opravdanosti.“
I dok arhitektonska struka pojašnjava kako se „Idejni projekt razrađuje detaljnije od idejnog rješenja i njegova je osnovna i jedina svrha ishodovanje lokacijske dozvole i zapravo se izrađuje u procesu projektiranja iznimno rijetko”, dotle je pitanje tko će to ocjenjivati u Ministarstvu mora.

Zamutilo se i oko novog natječaja za koncesiju na Marinu Zadar
Tražimo od Davatelja koncesije da produži rok dostave ponuda za dodatnih 30 dana, istaknuto je u jednom od pitanja. Iako su pravila javna nabave takva da svako takvo pitanje produžava rok za otvaranje ponude, barem za osam dana, što često bude „kupovanja“ vremena, u ovom se Ministarstvo ne da pomaknuti sa zadanog roka.
Ne uvažava se činjenica da su raspisali natječaj baš u vremenu blagdana, što je također stavljeno u primjedbe zainteresiranih ponuđača. Osobito što se očekivalo da se natječaj raspiše u listopadu prošle godine. Ministarstvo je ostalo kod roka natječaja 17.02.2025. Vrijeme: 23:59.
Nije na odmet podsjetiti kako je prije 10 godina otvaranje ponuda u tadašnjem Ministarstvu pomorstva, kojeg je tada vodio Siniša Hajdaš Dončić, bilo pomaknuto na 6. listopada 2014. godine.
Nije ni čudo kada je Upravni sud u Splitu, 30. rujna 2014. donio je Rješenje kojim je predmetni natječaj stavljen izvan snage, što je objavio Tankerkomerc u jednom od pokušaja da dokaže kako je taj natječaj “na brzinu” i bez valjane pravne osnove objavljen i to usred ljeta. Ispostavilo se deset godina poslije da je upravo to bio razlog poništenja natječaj od strane HDZ-ove Vlade, odnosno Ministarstva mora – nakon isteka roka za dostavu ponuda postale su poznate okolnosti koje bi, da su bile poznate prije pokretanja postupka davanja koncesije, dovele do neobjavljivanje natječaja.

Jedan od problema na koji je ukazano je i to da nije dostavljena u dokumentaciji natječaja geodetska podloga te druga dokumentacija potrebna za izradu idejnog projekta
Nema sumnje da će se neki od pet tadašnjih ponuditelja javiti na aktualni natječaj za 30-godišnju koncesiju na Marinu Zadar koju je izgradio Tankrekomerc prije nego se znalo za koncesije, iako su se okolnosti kod nekih u međuvremenu promijenile. Oni, naime, moraju samo ažurirati i nadopuniti traženu dokumentaciju.
1. Tankerkomerc d.d., Zadar
2. Marina Signum d.d., Zadar i Olive Island doo, Sutomišćica
3. ACI d.d., Opatija
4. Belle Adria d.o.o. i konzorcij „Porto Jadera 1177″
5. Zajednica ponuditelja Dogus grupe
Ako dobiju Turci barem će uložiti “žive”pare a ne glumatati i nikad ništa, ko rusi koji kupe pa preprodaju Haludovo već 20 g. Ovako ruglo stoji već godinama, pantagane lete po razbijenim zgradama.
Zahvaliti državi i njenoj otimačini, zašto država kazneno ne odgovara za devastaciju?
Ah kako je lipo prodavati nešto što nisi izgradia
Jel to znači da zapuštena zgrada Marine i dalje ostaje ruglo?
Ja sam za Turke. Bar ce na nešto liciti. Ili je bolje da ovako ostane?
Da razmisliš da im svoju kuću, dvorište ili vrta daš, možda bi ih lipše uredili.
Dok je Tankerkomerc bio pod Jugotankerom bili su prosperitetna firma, a nakon pretvorbe nastalo je kokošarenje i čerupanje. prvo je Jusup izkokošarija za sebe, pa Čermak očerupao ono što ga je zanimalo … terminal u Gaženici s rezervarima, a kad Turcima nije uspilo kupiti ostatke … marinu, onda je država stavila šape preko zakona o pomorskom dobru, da bi to dala u kocesiju Turcima kao i Gaženicu. Jednog dana će narod suditi domaćim izdajnicima, proći će gore nego Pavelić…
Samo partizanski zlocinci mogu poglavnika nazvat izdajnikon jer ste nepismeni i zadrti, odgajani na lazima i propagandi svojih predaka zlocinaca.
Zivia Ante Pavelić
Ako ne i najveći izdajnik i koljač.
5. Turci uzimaju i vec se zna unaprijed za to
Svi natječaji su namješteni.,ali baš svi…
5
ajmo se kladit !
Čemu sumnje, zar se išta u Hrvatskoj namješta? Sve je po zakonu, dok zakon ne dođe u krive ruke.
Jednostavno:
“ZNA SE”
Zakon o pomorskom dobru je isto kao i nacionalizacija u doba partizana, otimačina tuđe investicije i vizije. Da je tu ostalo brodogradilište, bilo bi šaka u oko. A bolje bi bilo da ondašnji Jugotanker nije ništa napravia, pitanje bi bilo kad bi se brodogradilište saniralo pod vladavinom HDZ-a. Najlakše je otimati pod krinkom zakona.
https://forbes.n1info.hr/lifestyle/raskosnu-superjahtu-izgradilo-tursko-brodogradiliste-a-savjetnik-je-bio-vlasnik-hrvatske-tvrtke-za-charter/
Hrvatska u malom.
Čekajte da juju bude župan pa će sve biti tjaspajentno
Što kažu naši lo.bisti
– onaj psećeg nadimka
– onaj manji.inskog prezimena, koje je usput izgubilo pokoje slovo, i onaj
– prezimena koje u prijevodu sa turskog znači otprilike tranširati,
jesu li zadovoljni podrškom koju njihovi imaju ovdje na portalu.
Ajmo 5.!
Dogus!!!!???? Zna se!
Ministarstvo turizma, čemu to uopce postoji?
Nadam se da ce turci to uzeti jednom zauvijek
Ova po običaju piše nebuloze i nepismena do bola.
Ako ne razumiš što je napisa onda je to pravi problem
Namješteno?! U Zadru?! Hrvatskoj?! Ma dajte….
Hahaha
Navijam za pete sa popisa, ako ovo dobiju, preostalo im je još 5 – 10 tak posto za imati cili grad pod svojom čizmom.
Ako rat učini ko će voditi marinu