Jučer je u Ministarstvu mora održano otvaranje ponuda za 30-godišnju koncesiju na Marinu Zadar.
Pristiglo je devet ponuda, znatno više nego što je to bilo 2014. godina na natječaj koji je tek nedavno poništen, a da nije izabran koncesionar među četiri važeće ponude od pet prijavitelja. Ispostavilo se kako nije bilo zakonskih uvjeta za objavu tog najdugovječnijeg natječaja, što je odmah sudski dokazao Tankerkomerc – graditelj zadarske marine.
Ugledni zadarski arhitekt Ante Uglešić dobio je 1983. godine godišnju nagradu „Viktor Kovačić“ za arhitekturu, kompleks MARINE u Zadru kao najveće priznanje cehovskog udruženja struke.

Tankerkomerc nije se javio na natječaj kojem je rok predaje bio minutu prije ponoći 17. veljače. Tijekom 60 dana prijavu su predali: Sigma poslovodstvo, ACI, Odisej, Boat reset, Marina Borik, Laguna trade, Brodotrogir cruise, Dogus sa ti lu yachts, Yacht life.
Iza ovih naziva kriju se i neke zadarske firme, ali i investicijski fondovi. Samo su Dogus i ACI ostali među kandidatima s prvog natječaja. Očito je kako je za zadarsku marinu – zlatnu nautičku koku, bez obzira na uvjete natječaja bio interes, slikovito rečeno od Zagreba do Istanbula preko Jadrana.
Tko će dobiti koncesiju i kad će pasti odluka, za sad je na razini gatanja. Do tada će Marinom Zadar upravljati Lučka uprava Zadar, a kada se jednom potpiše ugovor o koncesiji, tada koncesionar mora obeštetiti Tankerkomerc za infrastrukturu te nautičke luke.

Ma kakav natječaj. To je već pripremljeno za Dogus. A i Dukić eto postao savjetnik za pomorsko dobro


. Sljedeća rubrika će glasiti Dogus dobio koncesiju
Kad bi bar kladionice uvrstile u ponudu klađenja sa koeficijentima za pobjednika na javnim natječajima, bio bih krcat para
Triba je dati velikim Zadarskim iznajmljivačima kaića.
Naravno , mukte jer su oni ogledalo turizma.
Ozbiljne čartere potirati
Radeta će to rješiti !
Ja mislim da će prije Mate Lukić to riješiti


nekakvo ministarstvo u nekakvom zagrebu odlucuje tko ce iducih 30 godina biti vlasnik lipog komada Zadra.
kako je super biti kolonija.
…a ministarstvo najvjerov. vodi Dpovac rođen u Srbiji, koji navija za CZ, ne zna plivati, i nikad se nije vozio brodom.
Marinu treba dati u koncesiju samo ozbiljnom poonuđaču koji je financuijski moćan da je dovede u red i ponovo napravi atraktivnom. mNekad je bila ponos Zadra, a već godinama je sramota našeg lijepog Zadra.
Naravno, ko i pola županije, dajmo je Turcima, oni su močno umočeni sa našom najmoćnijom, nadaleko poznatom zadarskom mafijom.
Počela je propadati kad je država stavila šape na nju s zakonom o pomorskom dobru još prije 15 godina, a pok. Božo Jusup se sudio do smrti protiv te otimačine. Jer tu marinu nisu napravile državne institucije nego jedna firma .. zvala se JUGOTANKER.
SOUR JUGOTANKER … kako to gordo zvuči
Prevedeno na današnji jezik Korporacija Jugotanker
Ispravak … Jugotanker je bio jedna radnička organizacija u SOUR JTP, znači Korporacija JTP
Da , zakazalo sjećanje . Ali u lijepoj rasprodanoj nema Co. , samo dd u stečaju