Dok budu trajali radovi na prvoj fazi rekonstrukcije i dogradnje terminala zadarskog aerodroma prema projektu splitskog arhitekta Ante Kuzmanića, dotle će šator biti mjesto čekanja putnika na međunarodne letove. To su slatke brige kako je najavio direktor Josip Klišmanić privremeni suživot aerodromske sezone i gradilišta prije nego je došao do ovog rješenja.
Zračna luka je objavila natječaj za najam aerodromske infrastrukture s procijenjenom vrijednosti posla od 350 tisuća eura na kojem su dobili jedinu ponudu tvrtke Fest iz Ozlja. Oni su dali ponudu na 349.770,00 eura bez PDV-a.
Odluka je donesena 18. veljače i šator je već postavljen ali nije, kako doznajemo, do kraja opremljen. Međunarodna sezona letova počet će krajem ožujka.

Bit će to zamjenski prostor za obavljanje međunarodnog prometa s četiri “gatea” i jedan za putnike iz Non- Schengen zemalja. Imat će klimatizaciju, sjedalice, utičnice, četiri sanitarna čvora, centralno ozvučenje pa čak i gromobran.
U dokumentaciji natječaja navodi se kako će ugovor imati rok trajanja od tri mjeseca od uvođenja u posao.
S druge strane je otvoreno gradilište nositelj kojeg je Krekić Avangard. Oni su potpisali ugovor sa Zračnom lukom na 15,5 milijuna eura s rokom od 14 mjeseci. Radovi na širenju putničkog terminala koji će s povećati s postojećih 530 kvadrata na 3300 četvornih metara, i trebali bi se okončati do početka sezone ljetnog reda letanja 2026. godine.
Civilizacija ja sat vremena daleko ali doći do nje traje godinama.
prikladno je da avio turisti odmah po slijetanju shvate da su došli u cirkus u kojem su lokalci pripitomljene životinje bez prava glasa s jedinim ciljem da udovolje turistima
Bez prava glasa??
Radovi se izvode kako bi zadarska zračna luka zadovoljila sve potrebne svjetske standarde. Prema relevantnim podatcima globalni aviopromet godišnje raste za oko 20-ak posto. Ljudi sve više putuju avionima zbog brzog dolaska na odredište i relativno prihvatljivih cijena. Zadarska zračna luka ima sve veči promet. Zato se gradi, sve je jednostavno.
Zar se nije širila ta hala i sve prije par godina? Je! Pa kako sad opet? Koji je mozak to tada projektirao? Isti kao i sad? Sve to podsjeća na Žmiriće, svako malo spektakularna obnova.
Inače ti “relevantni” podaci su netočni, a treba i gledati budućnost za tako velika ulaganja.
Ali da, ovo je Zadar, bitno da se ziđa i građevinska ekipa ima posla i dobiva novce građana. Zato se gradi, sve je jednostavno.
Moralo se prije izbora osigurati tko će dobiti posao i postotak, nije tolika lova za bataliti.
Na razumijem zašto se na tom aerodromu stalno nešto gradi i pregrađuje. Tko to vodi? Zašto se ne planira dugoročnije? Da bi netko mogao zaraditi više? A što će biti za 2-3 godinu kad se smanji broj letova i promet zbog ekoloških poreza EU? Koga briga, sve će to narod pozlatiti…
Savršen za cajke