Grad Zadar je u veljači isplatio posljednju ratu studiju za projektiranje Donat. Ukupno 31 tisuću eura (uračunat PDV) dobio je Donat za izradu projektne dokumentacije za dio Ulice Katarine Zrinske s parkirališnim površinama.
Za taj posao izabran je u studenom prošle godine u postupku jednostavne nabave, a posljednja rata isplaćena mu je, kako se i navodi u ugovoru, nakon dovršetka projekta i predaje zahtjeva za građevinskom dozvolom.

U manje od dva mjeseca, unatoč božićnim blagdanima, Donat je uspio napraviti projekt te je 25. siječnja predan zahtjev za građevinskom dozvolom.
Procjena troškova za rekonstrukciju ulice i prateću infrastrukturu je 1,8 milijuna eura.

Izgradnja parkirališta koštala bi još i više da su se stanari susjedne zgrade uspjeli dogovoriti s Gradom za otkup. Pročelnik Darko Kasap objašnjavao je da je otkup te čestice, točnije stanova na katu zgrade čiji su poslovni prostori u prizemlju već u vlasništvu Grada, preduvjet za izgradnju garaže koja bi onda imala puno veći kapacitet od sadašnje procjene od 80-ak mjesta.
No projekt garaže, kako je objašnjavao svojedobno za Zadarski list, ne bi ni onda bio siguran jer prije toga “treba realizirati isplanirane projekte da bi se mogla utvrditi stvarna potreba za parkingom”, misleći pritom na potencijalne i daleke projekte na Ravnicama.

Prenamjena prostora bivšeg HAK-a u parkiralište počela je kao SDP-ova inicijativa na Gradskom vijeću. Njima se nikako nije svidjela ideja da taj prostor padne u ruke privatnim investitorima koji bi i tamo zasigurno izgradili stambeni kompleks. Slavili su SDP-ovci kada su iz Grada rekli da će prihvatiti njihov prijedlog – doduše samo djelomično, jer neće garaža nego partnerno parkiralište.
Bez obzira na trenutni projekt parkirališta, prostor bivšeg HAK-a vodi se u Prostornom planu kao prostor veće gustoće na kojem se u budućnosti i dalje može graditi stambeni kompleks. Bit će to i lakše investitorima kada se poruše ostaci zgrada.
Projektant Poliklinike nije uklopio niti heliodrom a kamo li dovoljan broj (500) parkirnih mjesta. Svaka čast na vašoj viziji za budućnost!
Krece invazija projekata…
Radi svibnja mozda?
Ništa Monte Carlo postajemo u ova dva miseca.
Još im fale štandovi za dilanje kokaina i prostor HAK-a privedeni funkciji Monte Carla…. Elitna prostitucija, kokain i pranje love.
Neka me netko u komentarima ispravi ako griješim ali nije mi jasno ako postojeći parkirališni kapacitet ispred poliklinike ne zadovoljava potrebe korisnika, zašto se ne nadogradi još jedna etaža i time poveća kapacitet a ne da se atraktivan prostor na ovaj način poništava izgradnjom produžetka parkinga? Čak i prodaja privatnom investitoru bi kroz prodaju i kasniji komunalni doprinos bila dovoljna da se dobar dio ili sav trošak nove etaže ”pokrije”, ali ako se već ne želi prodati privatnom investitoru opet grad gubi nekretninu u svom vlasništvu na izvrsnoj lokaciji za izgradnju nekog budućeg objekta javne i društvene namjene.
o čemu ti pričaš? di ti živiš? pa što nisi skužija da 30 godina grad vode poluretar,dirani stranački poslušnici.. koji ti je ku.rac? aj tamo poli se ledenom vodom i dođi sebi…
Pravo je pitanje odakle si ti stigao s takvom razinom nekulture i nepismenosti.
u slučaju ako živiš u ovom gradu 30 godina pod upravljanjem te stranke svaka razina nekulture je prihvatljiva kad se priča o njihovim dostignućima ..dakle sve je oprošteno jer toliku količinu zla niko nikad nije ostvario s obzirom na ovaj grad. oni sebe nazivaju domoljubima što je stvarno dno dna. a ti mi se javljaš sa pitanjem kulture i pismenosti. ma heben ti mamicu!!! mrš!
A i u tebe kultura na razini. Ja sam protiv stranke na vlasti i glasati ću protiv, ali ćaća i mater su me naučili drukčijoj komunikaciji. Tebe tvoji nisu očigledno.
aj ne seri…što te boli kur.ac za moju kulturu..gledaj svoja posla
Mater ulica, ćaća droga
Opet ti drmaju kavez
Iz protivgrada. Samo srati po drugima
Iz Kerumgrada, mrzitelja svega zadarskog i dalmatinskog.
U principu bih se složio s tobom, ali je pitanje je li postojeća konstrukcija garaže dozvoljava još jedan kat, zatim pristup katu zahtjeva dodatnu pristupnu rampu što bi dovelo do gubitka parkirnih mjesta, pa onda lift i skale…itd….dakle nije nemoguće ali…sad, jesu li u GU o tome uopće razmišljali .ovo je privremeno jeftino kakvo takvo rješenje….kad bi Ured za naručivanje pacijenata davao termine tokom cijelog jutra, a ne uglavnom od 8 do 9 bilo bi lakše nasći parkirno mjesto.
Pa slažem se oko prvog dijela da je osnovno polazište mogućost postojećih stupova i temelja da podnesu dodatno opterećenje.. ali glede rampe ista bi se izvela iznad postojeće rampe prizemlje-kat stoga tu ne bi ništa gubilo, a s obzirom na gabarite cca 2500 kv ima mjesta za
stepenice i rampu (za osobe smanjene pokretljivosti) a isto tako 1,8 mil eur nije baš tako ni malo… mislim da bi se pokrio dobar dio ako ne i svi radovi dodatne etaže… tu su ipak samo grubi radovi, odvodnja, hidroizolacija, i habajući sloj asfalta.. što se tiče termina također ću se složiti, u poliklinici je do podne kaos poslije podne grad duhova.
Većina zauzetog parkinga od 7 do 9 ipo ujutro je radi vađenja krvi (cca 200 brojeva) a di su sve ostale ordinacije… Ovaj koji je projektirao, kao i ovaj koji je odobrio, vidi se da ne koristi javno nego privatno zdravstvo koje ima osiguran parking za priv. pacijente pa ne znaju iz prve ruke što su nam napravili nit ih je briga.