Grad Zadar na svojim je stranicama jutros objavio obavijest da će “od 2. travnja 2025. godine do 2. svibnja 2025. godine staviti na javni uvid Studiju o utjecaju na okoliš Izgradnja željezničke zaobilaznice naselja Bibinje i teretnog kolodvora Gaženica na željezničkoj pruzi M606 Knin – Zadar”, duljine 7,8 kilometara.
Uvid u studiju vrijednu čak 650 tisuća eura bit će omogućen u Općini Bibinje, a bit će dostupan i na stranicama Zadarske županije te Ministarstva zaštite okoliša i zelene tranzicije.

Javno izlaganje održat će se u utorak 15. travnja s početkom u 11 sati u prizemlju Općine Bibinje. Na izlaganje će doći i predstavnik nositelja zahvata, izvođača studije i projektanta te će oni davati odgovore zainteresiranoj javnosti.
Projekt obnove pruge Knin – Zadar obuhvaća kompletnu sanaciju dionice duge 95 kilometara, a jedan od najvažnijih zahvata na pruzi, uz teretni kolodvor Gaženica, je izgradnja upravo ove nove željezničke obilaznice Bibinja.

Koja je sudbina dionice kroz Bibinje?
Do nedavno su Bibinjci strahovali da do izmještanja neće doći jer su primijetili kako se mijenjaju pragovi pruge na ulazu u Bibinje – zašto obnova, ako će se dionica izmjestiti? Odgovor je za Zadarski list dao držani tajnik u resornom ministarstvu Josip Bilaver koji je objasnio da su europska sredstva mogli dobiti tek ako prijave cijelu prugu, odnosno, obnova dionice kroz Bibinje birokratska je nužnost na koju će se potrošiti novac.
– „Projekt nismo mogli prijaviti Europskoj investicijskoj banci (EIB) bez da prijavimo cijelu dionicu, koja naravno uključuje i tih nekoliko kilometara koje idu kroz Bibinje […]. Onog trenutka kada budemo imali obnovljenu prugu i tunel, ovaj dio koji se odnosi na Bibinje će se u dogovoru s mještanima ili ostaviti za lokalnu upotrebu ili u potpunosti ukloniti i upotrijebiti za neke druge dionice…“
Nije mi jasno zasto su minjali pragove u zadru ako ce se premistiti u gaženicu a ne di je stari kolodvor.????
Samo lud narod izbacuje željeznicu iz grada…..
Kad je zeljeznica dosla u Zadar iznad pruge nije bilo nista. Polja i maraske.
Bibinje su dobile u bivšoj Jugi Kineski zid raspolovile selo na pola,a za Kradezea to nastavili,jer za 30 godina vladanja nisu Bibinje izvele iz zatvora iliti zarobljeništva tj.zagušeno velo selo.Priko magistrale im ne daju graditi a zidom su trajno u logoru.
Da nisu htjeli prugu kroz selo ne bi je ni dobili. Onda je to bilo napredno.
Da, točno kažete, ta pruga je prvo zamišljena da ide iznad Bibinja ali su mještani bili uporni da ide bliže sela. A što se tiče da prolazi kroz mjesto , pa ruga prolazi kroz centar Zagreba, Londona Pariza i mnogih velikih gradova i sad je tragedija što prolazi kroz Bibinje ta priča ne drži baš vodu .
Kad bibinje neće nego hdz.
Oni znaju!
Uvik pred izbore premjestaju prugu i grade tunele do otoka
Ima još a nisu se sitili. Navodnjavanje otoka.
Klasika…
Ima li kakav tik tok na ovu temu.
Sime i Ante u vlaku?
Upravo im prijatelji građevinci ‘zidaju’ kartonsku kulisu, vlakić u Kotarin.