Šime Botica, poznati zadarski turistički vodič, svojevrstan inovator kada su pitanju turistička vođenja sa svojom „Zadar walking tour", snimio je spot za svoju prvu kantautorsku pjesmu „More ljubavi". U spotu se pojavljuju neki od najljepših otočnih lokaliteta naše županije, a odakle sve ideje za spot i pjesmu ispričao nam je sam Šime.

- Ponosan sam na našu povijest, jezik, naslijeđe i imamo prekrasnu prirodu, htio sam to prikazati u spotu i to uvijek naglašavam u svojim turama. Dolazim u kontakt s ljudima iz cijeloga svijeta i nadao sam se da će oni imati priliku vidjeti ove ljepote, pa možda tako nekoga i privučemo ovamo.

Spot obiluje kadrovima s Dugog otoka i Paga. - Ideja za spot mi je došla u snu, ja sam sanjao da ležim u Zmajevom oku i tako smo to odlučili i napraviti. Općenito, Dugi otok je nakon moje Korčule možda najljepši otok i to sam htio prikazati. S druge strane, Pag je inače zahvalan za razna snimanja, more i goli kamen stavljaju u fokus predmet snimanja, ispadne jako zanimljivo.

Cijela priča djeluje još impresivnije ako znamo da je sve krenulo spontano i da su mu u snimanju spota pomagali prijatelji i entuzijasti. U prvom redu to je Ivan Grancarić Granco, u čijem je studiju i snimljena pjesma, a koji je pristao raditi i na spotu.

- Ivan je baš rekao da želi raditi sa mnom i da mu se sviđa to što radim, a nudio mi se pomoći i moj prijatelj Mario Padelin. Onih fantastičnih kadrova iz zraka ne bi bilo ni bez mog prijatelja Gjona Serreqija koji je uletio s dronom. Tu je i dobra prijateljica Anamaria Knežević koja pleše na svili u spotu, i djevojke Lucija, Dora i Nikolina iz A.K.A. Crescenda tako da priča na kraju ima jedan umjetnički karakter, ističe Šime i dodaje da je ponosan na cijeli svoj projekt kojeg možda ne bi bilo da nije bilo pandemije.

- Došao sam nekako do zaključka da želim ostaviti naslijeđe, nešto sam stvoriti i kako u pandemiji nije bilo posla u turizmu odlučio sam voziti dostavu hrane za ove nove platforme. Bilo je fizički naporno, ali dok bih vozio vrtio sam sve te ideje u svojoj glavi, često bih stao zapisati ideje koje su mi dolazile i tako sam smislio i tekst za pjesmu More ljubavi.

Šime se glazbom bavi još od svojih tinejdžerskih dana. - Zaljubio sam se u glazbu kad me na Korčuli moj rođak uspio ubaciti na svoju maturalnu, tamo sam prvi put čuo bend uživo i to je bilo to. Nakon toga, okupio sam svoj bend u Korčuli, pa sam išao u Zagreb i tamo sam svirao i pjevao u bendu i nisam se prestao baviti glazbom od tada.

Ako ga niste primijetili kako svira u nekom zadarskom lokalu sa svojim Art triom, onda ste ga vidjeli kako s kišobranom vodi turiste. Još 2016. pokrenuo je „Zadar walking tour", projekt čiju su kvalitetu prepoznali gosti poguravši ga odličnim recenzijama na Trip Advisoru na vrh turističke ponude u Zadru, a zatim i lokalna sredina pa je tako i od grada dobio priznanje Nasmiješeno sunce. Da nije uvijek jednostavno biti pionir, priznaje i sam Šime:

- Na početku su me ljudi gledali kao luđaka, kretao sam od Hotela Zagreb, di sam živia na ture i nosia sam kišobran, govorili su mi "vidi ga, završit će na Ugljanu brzo", ali meni je to nekako bilo simpatično, to je taj naš dalmatinski duh, nema tu zla, ja bi se nasmija i reka - vidit ćete.

I vidjeli su s obzirom na to da su rezultati brzo došli, a sad već ima u gradu ima i puno drugih koji rade po ovom modelu. Nekoliko godina kasnije pokrenuo je i projekt „Zadar wine tasting".

- Nama je cilj da gosti ne dobiju samo suhoparne informacije koje danas svatko može pronaći jednim pretraživanjem na internetu. Želimo im pružiti jedan doživljaj i iskustvo, u tome je budućnost turizma. Imamo par restorana koje rado preporučim, ima naravno i onih koje u širokom luku izbjegavam, kaže Šime i hvali mladu ekipu koja stoji iza restorana Providur kod Trga Petra Zoranića u koji odvodi svoje goste.